Milan Fashion Week SS26, brands έγραψαν ιστορία

Share this…

Άρθρο: Μαριάννα Βασιλείου (Journalist/Fashion stylist, artandyou.gr team)


Το Μιλάνο φέτος δεν ήταν απλώς ένας ακόμη σταθμός στο ημερολόγιο της μόδας. Ήταν το πεδίο μάχης όπου η βιομηχανία της μόδας έδωσε μάχη ανάμεσα στην παράδοση και την αναγέννηση… Και αν η εβδομάδα μόδας απειλήθηκε από προβλέψιμες εικόνες σε μια περίοδο όπου αρκετοί οίκοι έδειχναν εγκλωβισμένοι στο παρελθόν τους, τρία brands ανέλαβαν να την επαναφέρουν στο προσκήνιο με τρόπο εκρηκτικό, φιλόδοξο, σχεδόν κινηματογραφικό. Σε μια εβδομάδα μόδας που κόντευε να μοιάσει με ρουτίνα.

Gucci  Prada  Bottega Veneta: Τρία brands διαφορετικές αφηγήσεις ένας κοινός στόχος να επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει μόδα.

Gucci Reset: Το φιλμ σόου που αλλάζει τα δεδομένα

Gucci Presents The Tiger, A Short Film

Με τον Demna στο τιμόνι, Gucci έγραψε ιστορία. Αντί για μια κλασική πασαρέλα μας έδωσε το The Tiger, ένα κινηματογραφικό φιλμ που θύμιζε θεατρική εμπειρία. Σκηνοθετημένο με αισθητική υψηλής τέχνης, με συμμετοχή της Demi Moore, το show δεν ήταν παρουσίαση ρούχων αλλά αφήγηση ενός σύμπαντος. Οι θεατές ένιωθαν ότι δεν παρακολουθούν απλώς ρούχα, αλλά μια νέα φιλοσοφία.
Το μήνυμα;
Το Gucci δεν επιστρέφει επαναπροσδιορίζεται. Κάθε look ήταν ένας χαρακτήρας, κάθε ύφασμα μια ατάκα. Το Gucci δεν έκανε come back. Έκανε reset.

click here

Prada Dialogue: Όταν τα ρούχα συνομιλούν

prada

Η Prada μας υπενθύμισε γιατί παραμένει ο παλμός του μιλάνου. Miuccia και Raf Simons επέλεξαν μια αφήγηση που ισορροπούσε ανάμεσα στην αυστηρότητα και τη φαντασία. Ρούχα σαν γλυπτά, χρώματα που έπαιζαν με την ψυχολογία και silhouettes όλα συνυπήρξαν ως διάλογος. Δεν ήθελαν να σοκάρουν, ήθελαν να συνομιλήσουν με το κοινό που παραμένει κάτι ουσιαστικό.

click here

Bottega Vision: Η παράδοση ξαναγεννιέται

Bottega Veneta

Η Louise Trotter, στο τιμόνι της Bottega Veneta, ανανέωσε το συμβόλαιο του Brand: το intrecciato. Η υφαντική τεχνική μεταμορφώθηκε σε σύγχρονο design, με δομές που ισορροπούσαν ανάμεσα στο μινιμαλιστικό και το καλλιτεχνικό. Μονοχρωμίες, κοψίματα σαν γλυπτά, χρώματα που έπαιζαν με την ψυχολογία του θεατή. Η Bottega δεν ακολούθησε καμία τάση, δημιούργησε τη δίκη της. Ένα όραμα που μίλησε στη γλώσσα της διαχρονικότητας.

Η αναγέννηση του Μιλάνου

Αυτή η εβδομάδα μόδας δεν χρειάστηκε απλώς διάσωση χρειαζόταν επανεκκίνηση.
…Και τα τρία brands την πρόσφεραν με διαφορετικούς τρόπους: κινηματογραφική αφήγηση, στιλιστικός διάλογος, σύγχρονη παράδοση. Η ενέργεια τους μεταμορφώθηκε στα social media, στα φώτα των φωτογράφων. Το Μιλάνο απέδειξε ότι παραμένει το πιο τολμηρό fashion stage της Ευρώπης. Η SS26 δεν ήταν μια σεζόν, ήταν μια δήλωση.