Άρθρο: Αλεξάνδρα Δημητριάδου (δημοσιογράφος, artandyou.gr team)
Η Νάταλι Γούντ γεννήθηκε το 1938 στο Σαν Φρανσίσκο. Στα μόλις 43 της εξαφανίστηκε μυστηριωδώς αφήνοντας φτωχότερο το Χόλυγουντ. Μια γυναίκα που ενσάρκωσε όλη την θηλυκότητα την φινέτσα και τον έρωτα. Ταυτίστηκε με την ομορφιά. Η τελευταία σταρ του τότε Χόλυγουντ. Έδωσε βάθος στους ρόλους της, αγαπήθηκε από το κοινό και αποτέλεσε την μούσα των σκηνοθετών σε κλασσικά κινηματογραφικά έργα.
Ο θάνατος της εμβληματικής αυτής κινηματογραφικής προσωπικότητας, παραμένει ακόμα μια ανοιχτή υπόθεση. Σύμφωνα με τα πορίσματα προήλθε από πνιγμό. Βρισκόταν με τον τότε σύζυγο της, Ρόμπερτ Βάγκνερ και τον συμπρωταγωνιστή Κρίστοφερ Γουόκεν σε μια κρουαζιέρα στο Santa Catalina Island.
Ο θάνατος της έως και σήμερα δεν έχει διαλευκανθεί. Σύμφωνα με διάφορες φωνές και “ισχυρισμούς” που προέρχονται από την αδερφή και τον συνάδελφο της με τον οποίο βρισκόντουσαν εκεί, ο σύζυγος της εμπλέκεται άμεσα στον θάνατο της. Ωστόσο η πραγματική ιστορία πίσω από τα γεγονότα ακόμα παραμένει άγνωστη.

Η Νάταλι γεννήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο το 1938. Προέρχεται από Ρώσους εύπορους γονείς μετανάστες στην Αμερική.
Από μικρή στα “βάσανα”, η Νάταλι Γούντ ξεκίνησε το ντεμπούτο της σε ηλικία μόλις 4 ετών, όταν της έγινε πρόταση να συμμετέχει στην ταινία “The moon is down”(βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Τζον Σταινμπεκ).
Το ταλέντο της δεν έμεινε απαρατήρητο. Στα 7 της, μαγεμένοι όλοι από το πόσο την αγαπούσε ο φακός της έδωσαν τον πρώτο της μεγάλο ρόλο στην ταινία “Tomorrowis Forever”, απέναντι στον Όρσον Γουέλς.
“Θυμάμαι την μικρή Νατάλια. Ήταν τόσο καλή που με τρόμαζε”, είχε πει ο ίδιος.
Κάπως έτσι, αποτέλεσε το “χρυσό” παιδί του Χόλυγουντ, με συμμετοχή σε μια από τις τοπ Χριστουγεννιάτικες ταινίες, στο “Θαύμα της 34ης οδού”.

Στα χρόνια που ακολούθησαν, συνέχισε να παίζει σε ως παιδί σε διάφορες κινηματογραφικές ταινίες. Είχε συμμετάσχει συνολικά σε 20 ταινίες.
“Πέρασα μεγάλο μέρος της παιδικής μου ηλικίας με ενηλίκους. Ήμουνα απομονωμένη, ντροπαλή και προσπαθούσα να κάνω ότι μου λένε για να μην τους απογοητεύσω”, είχε πει σε συνέντευξη της. Οι ρόλοι της ως παιδί, στην πλειονότητα τους ήταν να παίζει το παιδί μεγάλων ονομάτων του κινηματογράφου.
Η Νάταλι συνεχίζει την λαμπρή πορεία της, ως έφηβη αλλά και γυναίκα πλέον, αφήνοντας πίσω το αθώο και χαριτωμένο κοριτσάκι της μικρής οθόνης.
Πλέον στο ενεργητικό της προστίθενται κλασσικά έργα, όπως “Επαναστάτης χωρίς αιτία”, δίπλα από τον Τζέιμς Ντιν που της χάρισε και την πρώτη υποψηφιότητα για Όσκαρ ενώ ακολούθησε και το “The Searchers” δίπλα από Τζον Γουείν.
Στα μόλις 25 της, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σπάζοντας τα ρεκόρ, έχοντας κιόλας στο βιογραφικό της συνεργασίες με σημαντικούς σκηνοθέτες όπως ο Ηλίας Καζάν και Ρόμπερ Μάλιγκαν.

Ωστόσο πέρα από το αστείρευτο ταλέντο, μεγάλο ενδιαφέρον προσέλκυε και η προσωπική της ζωή. Η ίδια είχε συσχετιστεί με ονόματα όπως ο Έλβις Πρίσλει και ο Ντένις Χόπερ. Μεγάλος έρωτας ωστόσο, αποτέλεσε η σχέση της με το εφηβικό crush της, Ρόμπερ Βάγκνερ με τον οποίο παντρεύτηκαν το 1961 αλλά χώρισαν καθώς η ίδια είχε συνάψει ήδη δεσμό με τον συμπρωταγωνιστή της Γουόρεν Μπίτι που γνώρισε στα γυρίσματα “Splendor in the Grass”.
Ωστόσο ο χωρισμός δεν κράτησε πολύ καθώς επανασυνδέθηκαν ύστερα από το διαζύγιο της με τον Γουόρεν Μπιτι (με τον οποίο απέκτησαν μία κόρη). Παντρεύτηκαν ξανά και απέκτησαν και μαζί την κόρη τους, Κόρτνει.
Καθώς η ίδια βυθίστηκε έντονα στο ρόλο της μητρότητας, αποφάσισε “παγώσει” για λίγο την κινηματογραφική της καριέρα.
Το μεγάλο comeback της θα ερχόταν με την ταινία “Brainstorm”. Εκείνη την περίοδο λοιπόν, εκείνη και ο σύζυγος της αποφάσισαν να κάνουν μια κρουαζιέρα παρέα με τον Κρίστοφερ Γουόκεν, η οποία θα σηματοδοτούσε και την τραγική υπόθεση του θανάτου της.

Στις 29 Νοεμβρίου λοιπόν, ύστερα από της εξαφάνιση της από το φουσκωτό της θαλαμηγού όπου και απολάμβαναν τις διακοπές τους, βρίσκεται το άψυχο σώμα της ηθοποιού.
Τα πορίσματα έδειξαν πνιγμό και οι τοξικολογικές αυξημένα επίπεδα αλκόολ. Συνδυαστικά αυτά αποτέλεσαν παράγοντα στο να βγει το συμπέρασμα ότι επρόκειτο απλά για ατύχημα.
Βέβαια, η ύπαρξη κάποιον εκχυμώσεων στο σώμα, άφησαν την φαντασία των Media να οργιάζει και οι θεωρίες άρχισαν να καλπάζουν.
Κανείς δεν μπόρεσε να εξηγήσει τόσο την εξαφάνιση, όσο και το τραγικό τέλος της.
Σύμφωνα με τον σύζυγο της Βάγκνερ, ύστερα από ένα δείπνο, υπήρξαν εντάσεις σχετικά με τον σχολιασμό του Γουόκεν για την Νάταλι. Σχόλια τα οποία λογικά ήταν αρνητικά και επήλθε ο τσακωμός. Στην συνέχεια η Νάταλι πήγε στην κρεβατοκάμαρα και όταν ο Βάγκνερ πήγε να την βρει εκείνη έλειπε.

Η αρχές καταλήγουν ότι πρόκειται για ατύχημα υπό άγνωστες συνθήκες.
“Υπάρχουν δύο πιθανότητες. Είτε προσπαθούσε να πάρει φουσκωτό για να απομακρυνθεί από τον καβγά ή προσπαθούσε να το δέσει πιο σφιχτά γιατί έκανε θόρυβο και την ενοχλούσε. Είναι όμως όλα εικασίες. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει πως βρέθηκε στο νερό”, ισχυρίζεται στα απομνημονεύματα του ο Βάγκνερ.
Ίδια θέση έχει και ο Γουόκεν, ο οποίος παρά του ότι αποφεύγει να μιλάει για εκείνη την νύχτα, σε συνέντευξη του στο περιοδικό People αναφέρει: “Δεν ξέρω τι συνέβη, το μόνο που ξέρω είναι ότι γλίστρησε και έπεσε στο νερό. Ήταν τρομερό πραγματικά..”.
Παρόλο που η υπόθεση παρέμεινε στο αρχείο, το 2011 άνοιξε ξανά καθώς ο skipper Ντένις Ντέιβερν, κατέθεσε κάτι το οποίο είχε κρύψει τότε από τις αρχές. Πριν την εξαφάνιση, προηγήθηκε έντονος καβγάς μεταξύ του Βάγκνερ και της Γουντ. Έτσι ο σύζυγος της εκλιπούσας ηθοποιού μπήκε στο μικροσκόπιο των αρχών.
Το 2022, ο Βάγκνερ απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες, καθώς οι αρχές κατέληξαν στο εξής συμπέρασμα: “Όλα τα στοιχεία στην υπόθεση Νάταλι Γουντ, έχουν εξαντληθεί. Εάν προκύψουν στο μέλλον πρόσθετα στοιχεία, θα τεθούν προς διερεύνηση. Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή και ανεξιχνίαστη.”
Σύμφωνα με πρόσφατη ιατροδικαστική έρευνα, η Νάταλι γλίστρησε στο νερό και κρεμάστηκε στην βάρκα αλλά δεν μπορούσε να ανέβει γιατί την βάραινε το βρεγμένο μπουφάν.

Παρόλο που υπήρχε έντονα η υποψία ότι υπεύθυνος για τον θάνατο της Γουντ, ήταν υπεύθυνος για τον θάνατο της, οι κόρες της Νατάσα και Κόρτνει τον υποστήριξαν με θέρμη. Μάλιστα η Νατάσα Γκρέισον, η οποία είναι σκηνοθέτης είχε μεγαλώσει με τον Βάγκνερ από τα 11 της παρόλο που δεν ήταν ο βιολογικός της πατέρας και έχουν πολύ στενές σχέσει μέχρι και σήμερα, υποστηρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με τον θάνατο της μητέρας της.
Η ίδια το 2020 στο περιοδικό People αναφέρει: ” Είναι εντελώς εξωφρενικό και απαράδεκτο. Ότι κάποιοι έχουν φτιάξει ένα ολόκληρο αφήγημα για τον μπαμπά μου και την νύχτα που πέθανε η μαμά μου. Ξέρω πως αν η μητέρα μου βρισκόταν σε δύσκολη θέση, θα έδινε και τη ζωή του για εκείνη. Το ξέρω τόσο καλά, όσο ξέρω και το όνομα μου”.
Η Γκρέγκσον είναι παραγωγός του ντοκιμαντέρ του HBO “Natalie Wood: What Remains Behind”. Ένα ντοκιμαντέρ για την εμβληματική σταρ που εστιάζει τόσο στην καριέρα της όσο και στην ίδια ως άνθρωπο και μητέρα.
“Υπήρξε τόσο ενδιαφέρον για το θάνατο της, που οι άνθρωποι ξεχνούν τι υπήρξε στη ζωή της. Ήταν μια γυναίκα που πάλεψε , που αγάπησε και αγαπήθηκε. Ήταν απλή, ανθρώπινη, γενναία, ερωτευμένη και ευτυχισμένη…”.
Ωστόσο παρά την ένθερμη υποστήριξη γύρω από τον Βάγκνερ, η μικρή αδερφή της Γούντ, Λάνα, πιστεύει και υποστηρίζει ότι ο σύζυγος της ευθύνεται για τον θάνατος.
Επιχείρημα αυτού είναι ότι η Γουντ φοβόταν τα σκοτεινά νερά και δεν θα πήγαινε μόνη της στην λέμβο την νύχτα…