Η Γωγώ Μπρέμπου αποκλειστικά στο ArtandYou.gr

Share this…

Διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή. Η ηθοποιός Γωγώ Μπρέμπου, είναι ήρεμη, προσεγγίσιμη και έχει ένα ταλέντο αφοπλιστικό, μια πολύ ενδιαφέρουσα προσωπικότητα. Από την συνέντευξη δεν ξεχώρισα μόνο τα όσα είπε για τα επαγγελματικά της, αλλά για τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τη ζωή γενικά. Δεν χρειάζεται να κάνουμε ιδιαίτερες συστάσεις για την επαγγελματική της πορεία. Γεννήθηκε στην Αθήνα και φοίτησε στη δραματική σχολή Βεάκη. Οι επιτυχίες της στο θέατρο, αλλά και η μία προς μία προσεγμένες της εμφανίσεις στην τηλεόραση σε μεγάλες σειρές όπως «Το σόι μας», «Η ζωή μας μια βόλτα», «Περί ανέμων και υδάτων», «Στο φως του φεγγαριού», «Ίχνη» και «Μείνε δίπλα μου», την έχουν κάνει να ξεχωρίσει στο χώρο. Τα δύο τελευταία χρόνια μας εντυπωσίασε ως Όλγα στον «Παράδεισο των Κυριών», τη σειρά που λάτρεψε από την πρώτη στιγμή το τηλεοπτικό κοινό.

Φωτογράφος Γιώργος Καλφαμανωλης από παράσταση Μετά τον Βυσσινόκηπο σε σκηνοθεσία Βασίλη Μύριανθοπουλου

Ο «Παράδεισος των Κυριών», η δραματική σειρά εποχής του Alpha που αγαπήθηκε πολύ τα τελευταία δύο χρόνια από το κοινό. Τι αποκομίσατε από αυτόν τον ρόλο;
Η Όλγα, η ηρωίδα του Παραδείσου των Κυριών, μου έδωσε την ευκαιρία να συνθέσω προκειμένου να την υποδυθώ πολλά πράγματα που είχα παρατηρήσει από παιδί σε πολλές γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας με πολλά χρήματα, μόρφωση και καλλιέργεια. Κυρίως υπήρχε ένας τρόπος συμπεριφοράς ολέθριος πιστεύω για τις ίδιες αλλά βολικός και ανακουφιστικός για τους γύρω τους. Η Όλγα έχει μεγαλώσει με έναν τρόπο συγκεκριμένο και ζει σε ένα περιβάλλον όπου το να μιλήσει κάποιος για τις ανάγκες του -συναισθηματικές κυρίως- απαγορεύεται. Σε μια εποχή που οι γυναίκες πολύ περισσότερο από ότι σήμερα ακολουθούσαν και δεν προπορεύονταν. Επειδή όμως παρ’όλ’αυτά ξέρει να αγαπάει, όταν βλέπει τι αντίκτυπο έχουν όλα αυτά στο παιδί της, αφυπνίζεται, αλλάζει και παίρνει τη ζωή της στα χέρια της. Σκέφτομαι πολλές φορές ότι οι πιέσεις που δεχόμαστε από την εποχή, τον τρόπο ή το περιβάλλον που έχουμε διαπαιδαγωγηθεί φωτίζονται περισσότερο όταν επηρεάζουν αρνητικά κάποιον που αγαπάμε. Όταν προσπαθούμε να διατηρήσουμε την ικανότητά μας να το βλέπουμε αυτό, τότε μπορούμε να αλλάξουμε. Ριζικά. 
Μια από τις καλύτερες συνεργασίες σας, ήταν η σειρά του Mega “Περί ανέμων και υδάτων”. Τι θυμάστε από εκείνη την περίοδο;
Από εκείνη την περίοδο έχω πάρα πολύ ευχάριστες αναμνήσεις. Υπήρξε μια μαγεία στην ατμόσφαιρα αποτέλεσμα και καλλιτεχνικής και ανθρώπινης παρουσίας όλων όσων δούλευαν τότε για αυτή τη σειρά. Κυρίως αυτός ο άκρατος ρομαντισμός όλων των συντελεστών και του καναλιού και της παραγωγής και της σεναριογράφου και της σκηνοθέτιδας που νομίζω αποτυπώνεται σε κάθε πλάνο. Και η πανέμορφη Κέρκυρα ήταν το ιδανικό σκηνικό.

Φωτογράφος Ντίνος Διαμαντόπουλος από προσωπική συλλογή
click here

Μετράτε πολλά χρόνια σ’ αυτή τη δουλειά. Ποιες ήταν οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε;
Το να παίρνω μια απόσταση από τα πράγματα κάθε φορά, να βλέπω το σύνολο και όχι μόνο το πώς νοιώθω εγώ για ένα καλλιτεχνικό συμβάν. Για να βρω αυτή τη σχετική ηρεμία, και όχι ψυχραιμία, μού πήρε πολλά χρόνια.
Πώς ξεκινήσατε να μπείτε στο χώρο της ηθοποιίας; Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με αυτό;
Το ότι άκουγα από παιδί το «Θέατρο της Δευτέρας» στην κουζίνα της γιαγιάς μου και μεταφερόμουν αυτόματα αλλού. Άκουσα σπουδαίους ηθοποιούς χωρίς να ξέρω ποιοι είναι. Αυτή η αυτόματη μεταφορά σε ένα παλάτι, σε ένα σαλόνι, σε μια αυλή, σε άλλη εποχή είναι η μαγεία του θεάτρου. Και αυτό θέλω να κάνω.

Παράσταση Ματωμένος Γάμος με τον Δημήτρη Αλεξανδρή. Σκθ. Θοδωρής Γκόνης από Προσωπικό αρχείο

Ποια είναι η καλύτερη σας στιγμή μέχρι τώρα στα επαγγελματικά σας;
Η επόμενη. Όσες ωραίες στιγμές και αν έχω περάσει -και ήταν αρκετές-, πάντα σκέφτομαι την επόμενη.
Πώς βλέπετε το ελληνικό θέατρο σήμερα;
Ό,τι συμβαίνει σήμερα καλλιτεχνικά στο ελληνικό θέατρο μού αρέσει. Από την άποψη πως υπάρχουν όλα πιά στις θεατρικές σκηνές. Και ομάδες νεότερων και κλασσικά έργα και πειραματισμοί. Νομίζω ότι η επιθεώρηση, αυτό το μοναδικό είδος θεάτρου, ίσως χρειάζεται περισσότερη ενίσχυση και επένδυση, παραγωγικά και συγγραφικά εννοώ. Για μένα αυτό είναι το πιο ψυχαγωγικό είδος σήμερα. Και είναι σπάνιο.
Τι σας αρέσει πιο πολύ, θέατρο, τηλεόραση ή κινηματογράφος; Με ποια σειρά θα τα βάζατε;
Όλα! Και το θέατρο και η τηλεόραση και ο κινηματογράφος είναι θέμα συνεργατών. Η δυσκολία των πολλών “cut” που έχει το φιλμ όταν κάποιος αφήνεται με εμπιστοσύνη στην κάμερα και μπορεί να εκπλαγεί ευχάριστα βλέποντας το αποτέλεσμα, έναν κόσμο συντεθειμένο από πολλούς. Και από τον σκηνοθέτη και από τον διευθυντή φωτογραφίας και από τον κάμεραμαν. Με άλλα λόγια, το σινεμά, η τηλεόραση, ό,τι έχει να κάνει με την κάμερα είναι θέμα εμπιστοσύνης στη διαδικασία. Το θέατρο, η σκηνή, η πρόβα είναι θέμα εμπιστοσύνης στον θίασο. Και βεβαίως στο κοινό που πάντα ελπίζεις να γεμίσει την αίθουσα.

Θεατρική παράσταση Δέκα μικροί νέγροι σε σκηνοθεσία Ρέινα Εσκενάζυ και φωτογράφος Αγγελική Κοκοβε
click here

Αν δεν είχατε επιλέξει  να γίνετε ηθοποιός, με ποιο επάγγελμα θα θέλατε να ασχοληθείτε και γιατί;
Εάν υπήρχε ανάγκη, θα έκανα τα πάντα. Οτιδήποτε. Από αγάπη όμως μόνο τη δουλειά που κάνω.  
Έχετε ήδη ενασχοληθεί με τα κοινά, ήσασταν και Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού. Θα ξαναβαζατε υποψηφιότητα;
Ήταν μια πολύ χρήσιμη εμπειρία, που μού έδωσε την πληροφορία το πώς λειτουργούν από μέσα τα πράγματα. Απαιτεί όμως απόλυτη αφοσίωση για να υπάρξει έστω το ελάχιστο αποτέλεσμα. Και σε αυτή την περίοδο της ζωής μου δεν μπορώ να το κάνω.
Τι θα θέλατε να αλλάξει στην χώρα μας;
Υγεία, παιδεία. Αυτά τα δύο αγαθά που η εμπορευματοποίησή τους δείχνει πως έχουμε αποχαιρετήσει πλέον το λεγόμενο κοινωνικό συμβόλαιο. Τη μόνη εγγύηση του πολιτισμένου κόσμου ότι οι άνθρωποι δεν θα παραμένουν δέσμιοι της καταγωγής, της φυλής, του φύλου, του κοινωνικού στρώματος, της οικονομικής κατάστασης όσον αφορά το μέλλον τους ως κοινωνικά όντα.

Θεατρική παράσταση Γίνεται δέντρο το πουλί σε σκηνοθεσία Τάκη Τζαμαργιά από προσωπική συλλογή

Το καλοκαίρι στις διακοπές σας στην Σίφνο, είχατε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με τον σπουδαίο Αμερικανό σκηνοθέτη και σεναριογράφο Αλεξάντερ Πέιν. Τι κρατήσατε από αυτή;
Γνώρισα έναν πολύ συμπαθή, έξυπνο, με μεγάλη ευαισθησία καλλιτέχνη όπως είδαμε και στην πρόσφατη ταινία του «Τα Παιδιά του Χειμώνα», η οποία προβλήθηκε στο φεστιβάλ “Bring Your Chair”, στη Σίφνο. Χάρηκα πολύ.
Τι σας δίδαξε το πέρασμα του χρόνου;
Να πηγαίνω μόνο όπου με αγαπάνε και με περιμένουν. Όλα τα άλλα είναι χάσιμο ζωής και περιττός εκνευρισμός.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας για τη σαιζόν 2024-2025;
Μετά τα δύο χρόνια του «Παραδείσου των Κυριών» χρειαζόμουν ένα μικρό διάλειμμα. Τώρα συζητάω τι θα κάνω.
Πώς ονειρεύεστε το μέλλον σας; Σε δέκα χρόνια από τώρα πού θα θέλατε να είστε;
Δεν ξέρω. Οι επιθυμίες μου αλλάζουν συχνά.

Παράσταση Καύση από προσωπική συλλογή
click here

Σας ευχαριστώ θερμά για την υπέροχη συνέντευξη και σας εύχομαι από καρδιάς η φετινή χρονιά να είναι όπως την έχετε ονειρευτεί.

Συνέντευξη: Μαρία Κρασσά (editor, artandyou.gr team)
Φωτογραφία εξώφυλλου: Από την θεατρική παράσταση Γκαμπυ σε σκηνοθεσία Κίρκη Καραλή