Σε μια από τις δημοφιλέστερες σειρές του Netflix θα φορεθούν παπούτσια της Ελληνίδας σχεδιάστριας Sofi Victoratou.
Μεγάλη ανταμοιβή αποτελεί για την Ελληνίδα σχεδιάστρια παπουτσιών, Sofi Victoratou, το γεγονός ότι το ταλέντο της πλέον, αναδεικνύεται στην παγκόσμιας εμβέλειας σειρά του Netflix, “Emily in Paris”, καθώς θα δει τις δημιουργίες της να φοριούνται από τις πρωταγωνίστριες της σειρά.
Το ελληνικό brand της Sofi Victoratou, πλέον αναγνωρίζεται και εκτός συνόρων και αποτελεί μεγάλη προβολή της ελληνικής δημιουργικότητας σε παγκόσμια κλίμακα.
Ποια είναι η Sofi Victoratou:
Η Σοφία Βικτωράτου ήταν από πάντα λάτρης της μόδας. Κατάγεται από την Κεφαλονιά, σπούδασε σχέδιο μόδας.
Εργάστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα στον κλάδο της εστίασης κάνοντας ένα μακροχρόνιο διάλλειμα από την μόδα.
Ωστόσο η μόδα δεν την “άφησε” και έτσι η Σοφία επιστρέφοντας στην Αθήνα αποφάσισε να ασχοληθεί εκ νέου με το μεγάλο της πάθος και έτσι σπούδασε σχέδιο παπουτσιού δημιουργώντας μάλιστα και το δικό της brand που όπως είναι αναμενόμενο έγινε ανάρπαστο.
Οι δημιουργίες της είναι άκρως εκκεντρικές πράγμα που αποτελεί και σήμα κατατεθέν του Brand της.
Θα μπορούσε κανείς να τα φανταστεί να πρωταγωνιστούν σε ταινίες φαντασίας ή να φοριούνται από badass female χαρακτήρες του κινηματογράφου.
Ωστόσο αυτό δεν άργησε να γίνει καθώς η ενδυματολόγος του Emily in Paris, Marilyn Fitoussi, την ανακάλυψε και αποφάσισε να εισάγει τις δημιουργίες της Sofi στην 4η σεζόν της σειράς.
Σε συνέντευξη που έδωσε η Sofi στο WomanToc αναφέρεται στην συνεργασία της με την Marilyn Mitoussi και στο πως ξεκίνησε:
“Τέλη του καλοκαιριού που μας πέρασε δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η συλλογή Φθινόπωρο – Χειμώνας 23/24.
Λίγο αργότερα μέσα στο μήνα, έλαβα email από την ομάδα της σειράς και συγκεκριμένα από τον βοηθό της σχεδιάστριας Marilyn Mitoussi. Ήθελαν 6-7 παππούτσια για την πρωταγωνίστρια και την συμπρωταγωνίστρια της σειράς. Επιλέχτηκαν δύο από την collection του χειμώνα και δύο από την collection του καλοκαιριού, τα οποία θα φορεθούν από την φίλη της Emily, Mindy,”
Η ίδια ύστερα από αυτή την πρόταση, αισθάνθηκε μεγάλο ενθουσιασμό ως και λάτρης της συγκεκριμένης σειράς, ενώ δεν έκρυψε και την χαρά της που το brand της μεταβαίνει και εκτός των ελληνικών συνόρων.
Όσο αφορά το brand της, η ίδια το χαρακτηρίζει “NO ID” που στην ουσία χαρακτηρίζει την έλλειψη σύνδεσης μεταξύ των collection. Η ίδια αναφέρει πως δεν αποσκοπεί στην δόξα και την εμπορική φήμη διότι όλη την δουλειά της, την αντιμετωπίζει ως τέχνη και όχι ως μέσο κερδοφορίας κάτι που προδίδει την αυθεντικότητα της αφοσίωσης της στο Brand και στην μόδα χωρίς να υπολογίζει μονάχα το κέρδος.
Οι τρεις φράσεις που αποτελούν το moto του Brand της: “Νο ID”, “No commercial”, “Art”.
Για την ίδια η μόδα είναι “έκφραση, τέχνη, δημιουργία” ενώ το προσωπικό στύλ δεν έχει καμία σχέση με τα trends αλλά με την μοναδική προσωπικότητα του καθενός και το πως αισθάνεται και βιώνει ο καθένας τον εαυτό του.
Είναι κομμάτι του εαυτού μας και όχι ένα ακόμα “hype”.
Η ίδια εμπνέεται ιδιαίτερα από την φύση, την αρχιτεκτονική, την μουσική και γενικότερα από τον κόσμο, όπως αναφέρει σε συνέντευξη της:
“Με εμπνέουν, πολλά διαφορετικά πράγματα, για αυτό και οι συλλογές δεν έχουν κανένα κοινό στοιχείο μεταξύ τους”.
Ο μόνος συνδετικό κρίκος μεταξύ των collection της είναι η ίδια, δεν υπάρχει συγκεκριμένη ταυτότητα και στυλ , αλλά ρευστότητα.
Η τελευταία συλλογή της, είναι εμπνευσμένη από την αγαπημένη της μάρκα αυτοκινήτων Ford Mustang.
Επόμενος στόχος της όπως δηλώνει: Να δει τις δημιουργίες της σε ταινίες της Marvel καθώς η ίδια δηλώνει fan.
H Sofi διαθέτει eshop, όπου μπορείς να βρεις μια τεράστια γκάμα από τις ιδιαίτερες δημιουργίες της και καθώς το μέλλον της προβλέπεται λαμπρό η ίδια στοχεύει και σε φυσικό κατάστημα στο εξωτερικό.
Της το ευχόμαστε!
Άρθρο: Αλεξάνδρα Δημητρίου (αρθρογράφος, artandyou.gr team)